Písemná zkouška na papíře
Zadávání témat v oborech, kde ještě neexistuje banka úkolů
V tomto případě žáci konají písemnou zkoušku písemnou formou (na papíře). Ředitel/ka školy vybere z nabídky hotových témat nejméně 3 témata, z nichž každému žákovi jedno téma přidělí. Lze postupovat např. takto (příklad pro 20 žáků v učebně):
- vybere 3 témata a z každého tématu vytvoří 7 kopií, žáky rozdělí na skupiny A, B, C;
- vybere 4 témata a z každého tématu vytvoří 5 kopií, žáky rozdělí na skupiny A, B, C, D.
Zadávání témat u oborů, kde existuje banka úkolů, ale písemná zkouška se píše na papír
V tomto případě každému žákovi vygeneruje a přidělí jedno téma ředitel/ka školy. Lze postupovat např. takto (příklad pro 20 žáků v učebně):
- vygeneruje 20 témat a rozdá je žákům (podle abecedy, postupně podle jejich místa v učebně, atp.);
- vygeneruje větší počet témat (najednou lze generovat maximálně 35) a z nich vybere 20;
- využije možnosti opakovat dvakrát či vícekrát proces generování: např. vygeneruje napřed 20 témat, z nich vybere 10, která si uloží na PC, a v systému zadá pokyn „zahodit“, potom vygeneruje znovu 20 témat a vybere dalších 10, tím v součtu získá potřebných 20 témat;
- stejnou sadu dvaceti vygenerovaných témat lze použít i v paralelních učebnách.